dimecres, 28 de gener del 2009

Sortida geològica a Santa Coloma de Gramenet

Benvolguts alumnes: com ja sabeu des de fa uns dies, el dijous 29 de gener de 2009 fem la sortida de Geologia a Santa Coloma de Gramenet. Espero que aprenguem (tots, jo el primer) moltes coses interessants i que la visita sigui profitosa, tant al laboratori com a la sortida de camp.

Com també us vaig dir, estrenarem aquest bloc amb les vostres aportacions. Es tracta que feu els vostres comentaris i opinions sobre el que us ha semblat aquesta visita: si us ha agradat molt, una mica, poc o gens, quins aspectes destacaríeu com a interessants (activitats, ús del laboratori, coneixements dels monitors, coses noves que s'han après...), què és el que es podria millorar... en definitiva, la VOSTRA OPINIÓ ja sigui positiva o negativa.

Com sempre, 2 cosetes: recordeu que és preferible que signeu al final de les vostres intervencions, per saber qui diu cada cosa. I també valdria la pena que controléssiu el tema faltes d'ortografia, no fos cas que se us en "coli" alguna de grossa.

Apa! A passar-ho bé i aprendre molt en aquesta sortida.

Fins aviat!

30 comentaris:

  1. Hola Martí m'agradat bastan la excurció i m'ha parregut bastant interesan la surtida menys al principi amb el power point aixo no ma gradat pero lo demes m'agradat molt i sobretot lo del laboratori...
    Mercè Lloret López

    ResponElimina
  2. Martí, hola :)
    La excursió a estat bé, però ja saps que no m'ha agradat tenir que caminar..
    Ja sóc seguidora teva i intentaré deixar cada dia el meu comentari.

    Adeu.

    ResponElimina
  3. Hola Martí :D
    L'excursió em va agradar bastant, sobretot la part de laboratori y quan vam anar a dalt de tot, apart de les vistes de barcelona, badalona, santa coloma...sobre una explicació de les canteres, no se per qué em va picar la curiositat.
    Ens veiem el dilluns.
    Bon cap de setmana!
    Ah! també sóc seguidor teu ;)

    Dani Mora Trinidad

    ResponElimina
  4. Hola Martí!

    M'ha agradat molt la excursió i ha estat molt interessant. L'únic que s'han passat una mica es en teoria i tindrien que haber possar més pràctiva, però en general, m'ha agardat molt.


    Jordi Martin

    ResponElimina
  5. Hola Martí!
    La excursió va estar bé pero yo pensaba que faríem més coses de práctica.
    Peró em va agradar molt les proves del laboratori
    van estar molt bé.

    adéu.
    Estefanía Martín García

    ResponElimina
  6. miriiam ha dit...

    martí la exurcio em va semblar una mica aburrida exsepte del lavoratorii

    ResponElimina
  7. Hola Martí!
    La excursió va ser una mica aburrida hi havia molta teoria i molt poca pràctica.
    Pero dins del que cap va estar bé.
    Me fet un blog per probar aveure com hem va.

    Adéu

    Cristina García Bueno

    ResponElimina
  8. hola martí:D

    l'excurció va ser la bomba el que mes emb va agradar va ser lo dels cinc experimets aquells,
    el millor per mi va ser el del acid cloridric.



    amb va agradar molt
    adeu

    carlos garcía

    ResponElimina
  9. hola otra vez tengo una pregunta que yo beo interesante, ¿por que cuando enciendes un mechero y lo giras la yama se tuerce?

    espero que puedas resolberme esta pregunta
    gracias

    adios

    carlos garcía

    ResponElimina
  10. hola Martí!=)
    l'excursió no va estar malament,l'única cosa que no em va agradar molt va ser el principi, si si allò del power point,quan vam anar al turó no em vaig aburrir tant perquè això va ser una mica més divertit i les pràctiques van ser el millor de l'excurió, ja que en aquesta part semblavem més científics i per últim la serra de la marina, crec recordar que es deia així, em va agradar bastant sobretot quan ens vam parar a veure tota la ciutat de BCN a localitzar el riu, la sagrada família, etc.
    També m'ho vaig passar bé al bus jaja, però això no conta molt, oi?
    En resum: m'ho vaig passar bastant bé!
    Sara García

    ResponElimina
  11. Martí!
    Jo al teu poble no tornu, que ens llencen ous jajaja :) La excursió una miqueta aburrida, molta teoria, i el dossier era dificil, i alhora d'escriure era molt incomode x). Un petoooo ii fins dimartts :P


    Tania Sanchez.

    ResponElimina
  12. hola martí!:)

    martí em va agradar la excursio i em va semblar
    interesant lo del lavoratoti dels experiments.
    Em va agradar la excursio.



    cristina rodriguez.

    ResponElimina
  13. hola marti soc la silvia el que mes en va agradar va ser la part de laboratori i altre cosa menys

    de silviaa

    dwww

    ResponElimina
  14. hola marti la exurcio no m'ha agradat com jo m'esperava =( pero pe altra banda m'ho e passat molt be amb els amics i al laboratori i la caminada espero que la proccima exurcio moli mes xD adeu

    RIDA FADEL

    ResponElimina
  15. Hola Marti,
    jo en la excursió m'hu vaig passar bé
    pero aixo de portarnos al costat del hospital, miral's que educats...(ironia...)
    per si ens pasa algo vinga a l'hospital!
    em... que tard firmo...
    doncs res adeu
    fins demà


    Verónica Irene

    ResponElimina
  16. hola marti!
    ami em va agrada l'excurció el que no em va agradar res va ser el Power Point i el que mes va ser el laboratori.
    fins aquesta tarda!

    Att: Andrea Beltrán

    ResponElimina
  17. hola Martí
    l'excurció va estar bastant bé sobretot la part del laboratori, el powrpoint va ser molt avorrit i la sortida a la muntanya... jo em pensava que anavem a caminar i no vem pujar ni mitja muntanya, encara que m'ho vaig passar bé amb els amics

    Daïna

    ResponElimina
  18. Hola Martí!
    No em va agradar gaire l'excurció per la teoria, l'ave de caminar no va suposar gaire Peró el millor va ser la practica amb les ricàs i els minerals.
    en resumides: la pròxima a de ser mes practica i menys teoria
    fins un altre!

    Elisabeth Cortes

    ResponElimina
  19. Hola Martí!

    A mi em sembla que l'excursió ha estat bé, el que no m'agrada es: la teoria i fer el dossier.

    Lo millor per mi va ser:
    el laboratori, quan em pujat a la muntanya on es veia tot bcn i el pati =)

    Ens veiem demà,

    vanesa porral

    ResponElimina
  20. Hola, Martí sobre l'excursió de gelologia em va agradar. Because vam collir minerals i vam anar al laboratori. El que va ser una shit va ser la primera part del power point.

    Espero que fem una altra sortida aixia.
    Atentament,

    alpe8

    ResponElimina
  21. Hola Marti;
    En general em va agradar tota la sortida,excepte el power point del principi (pesadet..) no vem caminar tant com jo pensava.
    El que mes em va adradar van ser les proves de laboratori, com a la majoria.

    Espero que t'agradi com 'li dono cops' a la bateria.jejeje

    Marina Trabado

    ResponElimina
  22. Hola Marti
    A mi em va agradAR tota l'excursio menys una cosa pero menys aixo.
    El que més em va agradar va ser aixo de les proves del laboratori.


    Javi de Frutos

    ResponElimina
  23. aloha!!:D
    hola Martí! més que res m'estic passant perquè com estic escoltant música a l'ordinador preparant-me la prova de "FACTOR M", ja saps el ball, vestuari, pentinat, etc., que per cert m'està ajudant la meva mare.
    Aaa i no et pensis que no tinc fets els deures perque ho estan.
    M'en vaig a continuar vale?
    adeu!!=D

    Sara Garcia*

    ResponElimina
  24. -Hola Martí soc l'Andres
    -Sobre l'excursió de gelologia em va agradar
    -El laboratori,la caminada i el menjar es el que mes em ba agradar
    -El que menys em ba agradar era el power point era una mica aburrit pero algunes coses del power point eren interesants
    -Aixo d'anar al costat de l'ospital m'hen ba fer ilucio perque era on baig neixer
    -En general la excurcio a estat bé
    -Deu marti fins un altre
    -De Andres

    ResponElimina
  25. marrtttiii,
    som el kiko, la beth i la cristina i la vanesa
    el laboratori ens a agradat pero al kiko no pk no estavaa, havia masa teoria i massa per caminar

    !

    ResponElimina
  26. Eii Marti, L'excursió no em va agradar molt, pero allo del laboratori va estar be.bueno marti te dejo adeu
    ADRI

    ResponElimina
  27. Hola Martì
    Bueno que em vaig aburrir una mica pero m'ho vaig passar bé!

    Milagros Plaza Moreno

    ResponElimina
  28. Hola Marti,
    La excursió va esta bé, excecte a la teoria, com diu en Jordi. I van possar molta teoria, pero en general la excursió va estar bé.

    ResponElimina
  29. Martí :)
    L'excursió, com tots, el que més em va agradar va ser el laboratori. Perque el PowerPoint del principi va ser molt avorriiiiiiiiit T.T
    Quan vam anar a la muntanya, el que va fallar va ser l'ou, pero és una anècdota més per contar.

    Noelia Sánchez

    ResponElimina
  30. savieu que aproximadament tenim uns 100,000 pels al cabell

    si deixem de tallarnos les ungles ens creixeran fins a uns 28 metres

    a cada km cubic de mar hi han 6 kg d'or,i a l'océa atlantic hi han 6 milions de tonas d'or pur

    ResponElimina