diumenge, 24 de maig del 2009

Que la força us acompanyi!


¿Us sona la frase del títol? Bé, no sé si sou seguidors de la saga Star Wars, ja sigui de la trilogia dels anys 70 o la que van fer fa uns 5 o 6 anys; els que ho sou podeu recordar que és una de les frases que més sentit dóna a aquestes pel.lícules. Això us dic: que la força us acompanyi en el que falta de curs (que és ben poc) o sigui que apreteu que encara podeu millorar les notes.

Per cert, per què us parlo d'Star Wars? Bé estem parlant del so i de la llum, i aquestes pel.lícules van destacar, a part de la història en sí, per uns espectaculars efectes especials, sobre tot en la part en que les naus espacials dels Rebels i de l'Imperi protagonitzaven combats amb raigs làser en mig de l'espai... la llàstima de tot això és que en algunes de les escenes van cometre una errada científica important. ¿Sabrieu dir què és el que falla en aquestes escenes? Pista: té a veure, òbviament amb el so... A veure si us animeu a dir la vostra!

9 comentaris:

  1. ostres martí
    as actualitazat
    percert jo no m'hen recordo
    daver vist aquesta pel·licula
    ya me labaixare i me la veuree
    miriiiam

    ResponElimina
  2. toma jordiiii soi el primerooooooooooooo a per cert que a tu també t'acompañyi la força marti.


    javi:D

    ResponElimina
  3. hola, joc crec que falta que l'impacte del laser sigui més real o també el pentinat.

    ResponElimina
  4. Pot ser, perque star wars representa l'espai, i a lespai, no hi ha oxigen i aixo equival, a que no es pot parlar perque no hi ha aire que serveixi com a conductor.


    (soc la verónica de 2nc) (la unica qe hi ha en tot segon)

    ResponElimina
  5. l veritat es que marti esta pregunta es bastante "xunga"xD dew ya pensare y te contestare ok?

    ResponElimina
  6. Jo crec, que al fer les ultimes tres pel.licules als anys 70 o 80, els efectes especials no hi han tants como les primeres pel.licules.
    Si tu mires la 4º i tot seguit la 1º hi ha una gran diferencia d'efectes especials.
    I no diem res de la 3º pel.licula..
    Fins demà!

    ResponElimina
  7. Hola Marti!.

    Soc el David P de 2onB i no tinc ni idea de la pregunta d'Star Wars pero et volia dir que jo també he trobat un error a la cinquena pel·licula i es que Anakin Scaywolker va a lloms d'un iwook del planeta namekia i a la seguent escena va a lloms d'un chewaka...hahahaha! es broma Marti m'ho he invenat perque no s'habia que posar per omplir el meu segon misatje d'aquet blog hehe!

    Bueno deuu Pau Gasol( Marti )

    Fins demà!!

    ResponElimina
  8. Marti!!!!
    Torno a ser el David Palazón he estat donant votes a la pregunta i al final no he pogut mes i li he preguntat al meu pare...haha!.

    Ell m'ha dit que....hmm com això es trampa no ho dire per el blog perque hem sap greu per altres i t'ho dire demà...hahaha!.

    Nose si algu ja ho a esbrinat peró jo m'he quedat bocabadat. No havia caigut!

    Bueno fins dema Yao Ming! ( Marti )

    ResponElimina
  9. Hola!
    La resposta ja la vaig donar a classe, peró mira la torno a escriure al blog.
    Es el que ha dit la Vero, peró també, quan lluiten dins la nau (que alla si que hi ha aire) la llum no produeix cap so.

    A veure si actualitzes mes sovint!

    Adeu,
    Marina Trabado

    ResponElimina